13 de mayo de 2021

Мої польоти над Дніпром

Сувеніри з радянської України

Ближче до року 1979, листопада, я був ще дитиною ще навчався у середній школі. Слід зазначити, що я того року не навчався через сімейні проблеми, бо в мене завжди була складна сім’я. Ну, моя мати була журналісткою, культурною та політичною, і на той час уряд Мексики диктував певні норми речей, які публікувалися в країні, і радянське представництво в Мексиці мало свій культурний внесок через Міністерство Hародної Освіти. Тоді мою матір послали висвітлювати деякі заходи культурного обміну в деяких радянських містах, і вона змусила мене супроводжувати її. Не бути вражайте, ми не були людьми вищого класу, у ті роки уряд покривав витрати, породжені журналістами, навіть такі витрати (можливо, з цієї причини сьогодні журналісти розлючені на уряд Андрес Мануель Лопес Обрадор, хахахаха).

Чесно кажучи, мені неможливо згадати конкретні місця міст, які ми відвідуємо, але це правда, що в Москві у нас було набагато менше можливостей для огляду визначних пам'яток, ніж у Києві, Одесі та Старобільську. Хоча в даний час Москва є Росією, а інші міста - Україною, на той момент між двома країнами не було політичних кордонів. Я б також брехав, якби сказав, що майже в усіх місцях цих міст здійснюється надмірний контроль, як це показує Голлівуд у багатьох своїх антиросійських фільмах, але це правда, що наш багаж постійно перевірявся при кожному приїзді, а моя мати нести її дипломатичні грамоти. У ті часи Росія готувалася до Олімпіади. Багато говорять про суворий режим, який пригноблював його населення. Ні, це не те, про що я дізнався за тиждень свого перебування, коли ми з мамою провели короткий час по два дні в кожному з міст, які ми відвідали: Москві, Одесі, Києві та Старобільську. З того, що я пам’ятаю, це метро в Москві та Києві, і дуже гарне, і тролейбус та трамваї у чотирьох містах. Але я зупинюсь на Україні.

Такі столичні міста, як Одеса та Київ, більші, ніж можуть уявити люди в інших країнах, навіть у той час. У Києві я познайомився з Дніпром та в Одесі, єдиним пляжем перед Чорним морем, який я відвідав, а в Старобільську, якому щойно виповнилося 40 років, як його називали "Містом", я познайомився порівняно із сільським такі райони, як ферма, кілька сараїв, національний парк і кілька кілометрів на північ, я думаю, село під назвою Підгорівка, хоча, на мою думку, воно тоді було більш сільським, ніж, як я дізнався, зараз.Коротше кажучи, перебуваючи в ті дні в такій країні, як Україна (і Росія), для мене це виявилося більше, ніж мрією, новим, несподіваним і дещо дивним досвідом. У той час я був шанувальником "Beatles" (Бітлз), Англією і всім, що було пов'язано з "Американським Способом Життя", отже, це було поза моєю звичною реальністю. Пізніше я скажу свої конкретні причини. 

У той момент мені не сподобалась Україна, бо це не був Сан-Франциско, Лос-Анджелес чи Лондон, і речі там нагадували мені старий інтернат. Я звик до Coca Cola, жувальної гумки та речей, які я міг придбати в магазині, і чого не можна було робити ні в Москві, ні в Києві, ні в Одесі, ні в Старобільську. Але в Україні було щось таке, чого я ніколи не бачив в інших місцях: чудові люди. У Старобільську ми зустріли кілька сімей фермерів, які запросили нас їсти вдома, за їхніми столами разом із сім’ями. Люди, які приготували вам гарячий напій і дали ковдру, якщо починав падати сніг. Я ніколи не вивчив жодного слова українською мовою, зізнаюся (принаймні не в той час), але я був впевнений, що мені всі ці люди дуже сподобались. Їх звичаї, їхні традиції, їх природність та їх чесність.

Історичні місця України, її краєвиди, річки, гори (можливо, не такі високі, як в інших місцях Європи, але такі ж гарні), її узбережжя в Одесі, її жителі та особливо її цінності як людей - це те, що змусило мене відчути щасливий, що погодився супроводжувати маму в цій поїздці. Були й інші речі, які мені дуже сподобались, незважаючи на безліч легенд про Радянський Союз, що це була комуністична військова диктатура. Поїздки між містами проводились поїздом (крім Москви до Києва), і це було чудово. Тролейбус, київське та одеське метро, площі та архітектура, здавалося, підвели мене до середньовічних казок, які я читав у дитинстві.

Це правда, коли ми повернулися додому, я повернувся до свого звичного світу, до споживчого, хахахаха, але частина мого серця залишилася в Україні та Росії (і, до речі, я шкодую про їхні поточні конфлікти), і з часом я дізналася більше Реальні речі про колишній СРСР, і не все, що було складено щодо КДБ, вбивчих шпигунів та сталінських мракобісся, є правдою. Однак я визнав, що я святкував падіння Берлінської стіни. Через роки я познайомився з Анною Страховою тут, у Мексиці, прекрасною дівчиною з Харкова, Україна, з якою у мене був швидкоплинний роман, з якого я багато чому навчився, зокрема, як сказати українською мовою "Молоко". Вона була чудовою людиною, і мені шкода, що стосунки не процвітали, але, ну, Бог знає його місії.

Сьогодні я вчуся розмовляти українською мовою за допомогою чудового вчителю. Я маю намір приєднатись до мов, але він також впливає на те, що наш альбом, "Rooted Time", слухає цей регіон Східної Європи та його прав (багато завантажених альбомів було продано у Києві, Харкові, Луганську, Старобільську, Одесі та інших місцях) . Я сподіваюся серцем, що можемо поїхати в Україну, як тільки ми відновимося в будь-якому сенсі після такої фатальної пандемії, як зараз Covid-19.

Я хотів би надіслати свої вітання та подяки, моїй вчительці української мови, якій я дякую за терпіння, яке вона мала зі мною протягом усього цього навчального процесу. До речі, вона збирається виправити моє неправильне поводження з українською. Обійми всім!

Messy Blues

No hay comentarios: