8 de agosto de 2021

Почати Спочатку

Вчора я передав квартиру, оренду якої я сплачував протягом семи років, виплата, яка ускладнилася появою пандемії Covid та її похідного стану, відомого як Sars Cov 2. Пандемія класифікується як "стихійна катастрофа", і тому у всьому світі, у цих випадках борги та виплати повинні бути призупинені зі зрозумілих причин, хоча це прощення не включає заробітну плату. Зрештою, я знаю, що скаржитися - це не вихід ні в чому, а видавати себе жертвою чи мучеником - це не вихід, і це не мій стиль робити речі. Правда в тому, що пандемія виявила найгірше у багатьох людей, і багато хто не розумів, що це впливає на всіх нас і карає економіку багатьох, хто ледве міг вижити за середню зарплату. Звичайно, у багатьох людей також була дуже людська сторона, я отримав від цього користь, але люди, з якими треба було рахувати, виявилися не такими співчутливими під час кризи.

У всякому разі, я не сприймаю ідею чи концепцію "Закритих циклів", але вчора мені довелося це зробити, закрити семирічний цикл, прощаючись із місцем, де я був дуже радий злетам і падінням і в якому я записав "Демос" для мого альбому "Вкорінений Час" ("Rooted Time"). Місце, яке представляло мій перший стабільний будинок через шістнадцять років після мого першого розлучення. Одним словом, мій перший будинок, який був справді моїм за багато років.

Так, я відчуваю депресію. Очевидно, що мені сумно, і я відчуваю себе як у вічному вигнанні, ніби я плачу величезною кармою за те, що розірвав шістнадцять років тому шлюбну зв’язок із дружиною та трьома дітьми (одне з яких, на жаль, померло), звинувачувати мене у ситуаціях та наслідках. Винних було двоє, не тільки я. Здається, я мушу прийняти на себе покарання, яке завжди проходитиме з одного місця на інше як мандрівний єврей, ніби я блудний син, який намагається повернутися додому. Шістнадцять років, за які багато намагалися скористатися і все ще вказували на мене як на винного. Вибачте мене, але ні, я не винен мене у всьому.

Тому вчора я передав власнику ключі від квартири, попрощався з квартирою і подякував їй за ці сім років притулку. Орендодавець просто виконував свої основні потреби, щоб досягти успіху, забезпечуючи орендаря, який міг би вчасно сплачувати орендну плату. Я не буду виносити суджень, рішення орендодавця повинні поважатися, мої рішення також, і таким чином я погодився йти своїм шляхом до чогось нового, до факту початку заново.

Ну ось я знову. Тож давайте почнемо рухатися вгору, це єдиний напрямок, який можна здійснити після удару про дно.

Штат Мексика, 8 серпня 2021 року.

Messy Blues

No hay comentarios: